Skip to main content
CA

“La Gran Recerca” del Girona FC guanya un premi Cactus

Els guardons reconeixen els millors projectes digitals, de màrqueting i comunicació

“La Gran Recerca” del Girona FC ha guanyat el Premi Cactus a la Millor Campanya de Màrqueting 2019. Als premis, que des de fa 5 anys organitza conjuntament el Club de Màrqueting de Girona i Digitals Girona, hi participen estudis, agències i empreses d’arreu de Catalunya. Els guardons tenen l’objectiu de donar rellevància als millors projectes digitals, de màrqueting, comunicació, desenvolupament tecnològic i disseny online.

La iniciativa del Girona FC era finalista al Premi juntament amb Opportunity BBVA i el Celler de Can Roca, realitzada per Umami Multimedia, i Tastemotion, realitzada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona.

Més de 1000 persones van participar al concurs “La Gran Recerca”, que consistia en trobar 18 entrades per veure en directe el Girona-Barça a Montilivi. Les entrades s’havien amagat dins de 9 cofres, en tres ciutats: Figueres, Olot i Girona. Els participants havien de trobar les entrades aprofitant les pistes que el club anava llançant a través de les xarxes socials.