Gerard Quintana, segon convidat del pòdcast Orgull Gironí
El músic ha repassat diferents aspectes de la seva trajectòria professional i de la vinculació personal amb el Girona FC.
Gerard Quintana, protagonista del segon episodi
El músic gironí ha estat el segon a passar pel vestidor del Girona per protagonitzar un nou episodi del pòdcast Orgull Gironí. Cantant de rock, és conegut per liderar Sopa de Cabra i la seva figura també ha estat vinculada sempre a les celebracions del Girona. "Per mi hi ha un punt d'irrealitat. Recordo venir de molt petit a Montilivi i és clar, era un altre moment. Hi havia molt poca gent a l'estadi i la categoria no era la que és ara. I de sobte, veure que aquell camp que era tan gran ara es fa petit, és potent. Girona mereixia tenir aquest significat potent per la ciutat. Hem estat jugant la Champions", ha explicat sobre la seva vinculació amb el club, que va començar a seguir quan jugava en categoria regional.
"Cantar en directe l'Empordà a Montilivi va ser subratllar l'Orgull Gironí"
"Cantar sobre la gespa de Montilivi va ser com que de sobte tot encaixava. La cançó subratlla el lloc d'on ets, l'Orgull Gironí, i l'espai ens posava a les portes d'una exposició inimaginable uns mesos abans com la Champions. Per mi eren aquests dos orgulls reforçant-se". El cantant va ser protagonista en la celebració per la històrica classificació per a la Champions, i va cantar en directe a Montilivi en el darrer partit de lliga contra el Granada.
L'episodi, disponible a totes les plataformes
El segon episodi del podcast Orgull Gironí s'ha estrenat aquest dimarts 15 d'Abril a YouTube Podcast, Spotify Podcast, Ivoox, Amazon Music i Apple Music. El programa s'emet cada quinze dies, sempre coincidint amb els dimarts, està presentat per Albert Bassas, la veu de Montilivi, i gravat en un dels llocs més emblemàtics de l'estadi, el vestidor.