El Girona expandeix el seu abast global a través de l’associació amb EMC
El Girona FC i l'EMC han arribat a un acord de patrocini que marca un pas important en l'expansió del Club a l'Àsia. Després d'una primera i reeixida col·laboració a Llatinoamèrica, aquest tipus d'associació regional consolida el compromís del Club amb el creixement global.
L'acord subratlla l'evolució de la marca Girona FC, posant èmfasi en la connexió amb els aficionats a escala mundial. EMC serà a partir d'ara el Regional Partner del Girona FC a Àsia, fet que obrirà interessants oportunitats per a les dues entitats.
Major presència en mitjans i abast mediàtic
La col·laboració garanteix una presència destacada de la marca EMC durant la retransmissió dels partits del Girona a Àsia. A través de la publicitat virtual, els espectadors de la regió podran interactuar durant els partits en directe. A més, el Girona i l'EMC col·laboraran per produir continguts exclusius i personalitzats amb els jugadors, dirigits específicament als aficionats de la regió asiàtica.
Major proximitat als aficionats asiàtics
Més enllà de les plataformes mediàtiques, l'associació busca enfortir la relació del Girona amb la base creixent d'aficionats a Àsia. Aprofitant l'extensa xarxa d'EMC, es pretén atraure nous seguidors i fomentar una connexió més profunda amb els aficionats en un dels mercats econòmics més influents del món.
Amb totes aquestes accions el Girona FC continua fent passos significatius amb els partnerships internacionals i l'aliança amb EMC exemplifica el compromís del Club en assolir un abast global.