Skip to main content
CA

Benvinguts a LaLiga EA Sports!

LaLiga ha iniciat una nova era de la mà del seu soci estratègic per a les properes cinc temporades, Electronic Arts Inc. A partir d’ara, doncs, el nostre campionat es transforma en LaLiga EA Sports.

Aquesta transformació inclou una gran evolució a nivell de marca, que té a veure amb la seva estratègia i posicionament, però també es veurà reflectida en una cosa tan tangible com la retransmissió audiovisual o l'ecosistema digital de LaLiga. El nou rumb que emprèn LaLiga reflecteix el creixement que ha experimentat en l'última dècada, fins a convertir-se en el major ecosistema de futbol del món.

El suport dels socis estratègics de LaLiga ha estat fonamental durant tots aquests anys i ho continuarà sent a partir d'ara. Per a tots ells, s’ofereix un producte amb una idiosincràsia que la converteix en un actor clau a la indústria: és multitarget, ja que arriba a persones de diferents edats o procedència; és multiengament, ja que s'hi pot interactuar de diverses formes i amb diferent intensitat; i és multicultural, gràcies a la seva gran presència global.

Una aliança estratègica per revolucionar la indústria del futbol

La unió de LaLiga i EA SPORTS arriba també al seu punt àlgid de maduresa. I ho fa des d'una relació que s'ha consolidat els darrers 10 anys, però que ara s’incrementa. Totes dues arrenquen una nova etapa en la que el líder dels videojocs es converteix en title sponsor de la competició, sent el primer patrocinador internacional a ocupar aquesta posició.

D’aquesta manera l’acord es veu reflectit a la nomenclatura de la Primera Divisió, que passarà a anomenar-se LaLiga EA Sports, i la Segona Divisió, que es dirà LaLiga Hypermotion.