Caixabank
CaixaBank i el Girona FC han renovat el patrocini que uneix a l’entitat financera i al Club català per a la temporada 2019-2020. Ambdues entitats mantenen l’acord de patrocini des de l’any 2010 i, mitjançant aquesta renovació, CaixaBank esdevé partner oficial i soci financer del Club gironí.
El president del Girona, Delfí Geli, i Jaume Masana, director territorial de CaixaBank a Catalunya, van signar aquest nou acord que vincula a ambdues entitats fins a la finalització de la present temporada. Tanmateix, CaixaBank, en qualitat de principal soci financer del Club, posarà a disposició dels socis del Club una àmplia oferta de productes i serveis financers en condicions preferents.
Delfí Geli ha manifestat que “aquesta renovació de patrocini reforça la vinculació entre les nostres entitats i ens enforteix mútuament”. Per la seva banda, el director territorial de CaixaBank, Jaume Masana, també ha destacat la importància d’aquest acord gràcies al qual “l’entitat acompanyarà i donarà suport al Girona i als seus aficionats en l’actual temporada que comença amb importants reptes pel davant. Aquest patrocini suposa un impuls a l’estratègia comercial de CaixaBank que manté ferma la seva aposta per l’esport i per les comarques gironines.”
Nou acord de patrocini
Amb motiu de la nova vinculació segellada entre el Girona i CaixaBank, l’entitat financera disposarà d’un paquet de contraprestacions en concepte de drets d’imatge exclusius, visibilitat de marca a les diferents instal·lacions esportives del Club així com presència a la publicitat, comunicacions i documents comercials del conjunt gironí en els seus diferents canals oficials.
Al mateix temps, l’entitat financera disposarà de serveis preferencials per a clients com paquets d’hospitalitat, experiències exclusives consistents en disputar un partit a les instal·lacions oficials del Club o l’assistència a esdeveniments privats per a conèixer als jugadors de la primera plantilla o merchandising oficial.
CaixaBank, el banc dels equips de futbol
CaixaBank impulsa des de 2011 una estratègia adreçada a convertir-se en el banc dels Clubs de futbol a Espanya. Després de renovar el patrocini amb el Girona, CaixaBank manté acords amb 17 equips de futbol de Primera Divisió i 13 equips de Segona Divisió.
Tot plegat amb l’objectiu d’aprofitar aquesta nova oportunitat comercial, incrementar la notorietat de marca i captar i fidelitzar als clients en un entorn cada cop més competitiu. Per tant, mitjançant els patrocinis esportius –principalment el futbol– CaixaBank avança en la generació de negoci a l’oferir experiències i avantatges exclusius als seus clients.
Des de l’inici del programa, CaixaBank ha comercialitzat 200.000 targetes vinculades als Clubs de futbol patrocinats, ha captat més de 25.000 nòmines i ha finançat 50.000 abonaments.